zondag 29 juli 2012

It giet oan!

O guttegut, het is echt waar. Komende week vrijdag komt mijn boek uit! Dan worden de promotiemails verstuurd en is ‘Doorlopen, Hardlopen met MS’, te bestellen in de webwinkel van Boekscout. Dus dat is wel heel bijzonder, voor mij tenminste.

Iets minder bijzonder, vandaag weer gelopen. Dit ging onveranderd matig. Het lijkt erop dat dit een blijvend gegeven zal zijn. Afgelopen week wel twee keer gelopen, dus ik ga wel weer naar mijn normale trainingsfrequentie toe. Mijn Runtastic-appje werkt. Dat is wel leuk. De eerste twee kilometer vertelt ze (het is een ze) wanneer je die afstand hebt gehad, hoe lang je erover gedaan hebt en hoeveel calorieën je hebt verbruikt. Goed bezig! Nou ja, wel grappig  dus, zeker als je alleen loopt. Vandaag onderbrak ze ons terwijl we midden in een gesprek zaten. Dat was dan wel weer onbeleefd!

De sportschool heb ik nog even links laten liggen, want het was veel te warm. Bovendien vind ik het nog vakantietijd. Straks als alles weer een beetje normaal gaat pak ik het wel weer op. Minstens drie keer lopen, één keer bodybalance, één keer fitness.

Eigenlijk had ik deze week naar de revalidatiearts gemoeten. Ik was het helemaal vergeten. Maar ik kreeg gelijk een brief met een nieuwe afspraak. Goed geregeld, ik zal proberen om er dan aan te denken. Maar ja, wat moet ik er eigenlijk?  Ergens is het wel een fijn idee, om er nog steeds vanuit te gaan dat je revalideert.  Waarom ook niet!

Ook in de vakantie heb ik me keurig gehouden aan mijn eetgewoontes. Geen gluten, geen suiker, geen varkensvlees, geen kunstmatige zoet,- kleur- en smaakstoffen. Of het nut heeft weet ik niet, maar kwaad doet het zeker niet. Het spuiten van de Copaxone gaat ook nog steeds super. Het is echt een gemakkelijk vast iets in mijn dag geworden. Niets anders dan bijvoorbeeld tanden poetsen en daar ben ik dan ook nog eens langer mee bezig.

Verder een prettig spannende week voor de boeg in verband met het boek. En dat zal de komende tijd misschien nog wel even blijven. Maar ik moet wel blijven lopen natuurlijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten