zaterdag 28 december 2013

Bagger

Op de laatste zaterdag van het jaar nog even een duurloopje gedaan. Dat mocht ook wel weer een keer, want ik heb erg weinig gelopen de laatste tijd. Elke keer kwam er wel iets tussen. Mijn vaste trainingsmomenten vielen weg. De feestdagen, andere beslommeringen, zelf niet helemaal fit. Voordat je het weet ben je anderhalve week verder en dat voelt niet goed.Maar vandaag gingen we weer. Wat een regen de afgelopen tijd! Omdat we niet in de bagger wilden lopen een stukje op het fietspad naast de weg. Saai, niet echt mijn lievelingsroute. Al snel weigeren mijn benen dan ook dienst, protest denk ik. Bah, bagger. 't Gaat niet vandaag. Na veel wandelstops beginnen we al helemaal niet meer met hardlopen. Wandelend en dan nog met slepend been weer terug.

Gisteren zo veelbelovend bezig geweest in de sportschool. Half uurtje fysiotherapie, veel oefeningen gedaan. Vooral om sterker te worden. Oefeningen voor coördinatie en balans. Schaatssprongen, op één been staan, allemaal moeilijk voor mij. Als ik me goed concentreer gaat het beter na oefening. Na het half uurtje met mijn ' personal coach' mijn vaste rondje fitness nog gedaan. Goed bezig, dus....

Vandaag dus even in de min. Verder niet hoor, alleen het lopen maar. Ik begrijp gewoon niet waarom dat zo gaat. Maar ja, ook al zou je het wel begrijpen wil nog niet zeggen dat het dan beter gaat. Toch maar goed blijven oefenen denk ik. Als het zo waardeloos gaat, moet het de volgende keer wel beter gaan. Ik krijg nu al zin om het weer te proberen. Maar dan wel in het bos. Door de plassen en de modder. Flink baggeren!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb een enorme bewondering voor je doorzettingsvermogen! Ondanks de tegenslagen pak je het elke x weer met volle overgave op. Ik zou 10% van jou doorzettingsvermogen willen hebben
    op het gebied van hard lopen. Maar ik ben er voor mezelf achter dat ik een natuurwandelaar ben. Fotocamera en de honden mee! Ik wens jou een hele fijne jaarwisseling en een goed en sportief 2014! Gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Dianne. Ook een fijne jaarwisseling gewenst en voor volgend jaar veel fijne wandelingen met mooie foto's. Ook wat waard!!

      Verwijderen